Álláslehetőség

Nemzetközi kommunikációs munkatárs - Budapest

Az Ökumenikus Segélyszervezet Kommunikációs Igazgatósága teljes munkaidős munkatársat keres a szervezet budapesti központi irodájába nemzetközi kommunikációs munkatárs pozícióba.

Főbb feladatok:
•    a Segélyszervezet nemzetközi humanitárius és fejlesztési projektjeinek kommunikációs támogatása 
•    A Segélyszervezet (nemzetközi együttműködésben megvalósuló) magyarországi oktatási projektjeinek marketing-kommunikációs támogatása
•    Angol és magyar nyelvű kommunikációs anyagok készítése

Elvárások:
•    szakirányú felsőfokú végzettség
•    kommunikációs területen szerzett tapasztalat 
•    készségszintű, felsőfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
•    kiváló íráskészség magyarul és angolul egyaránt
•    kiváló interperszonális kommunikációs és együttműködési készség
•    felhasználói szintű számítógépes ismeretek
•    jogosítvány és autóvezetési gyakorlat
•    kiváló szervező készség
•    szociális és társadalmi érzékenység
•    dinamikus személyiség
•    kiváló problémamegoldó képesség
•    pontosság, precizitás
•    csapatmunkára való készség

Amit kínálunk:
•    profi, dinamikus csapat tagja lehet, egy több mint 25 éve működő, nemzetközileg is elismert magyar civil szervezetnél
•    sokszínű, értékteremtő munka
•    sokrétű szakmai és nemzetközi tapasztalatszerzés és fejlődés lehetősége
•    releváns képzéseken, konferenciákon, eseményeken való részvétel lehetősége

Munkavégzés helye: Budapest, 22. kerület (Budafok), esetenként a nemzetközi segélyakciók, segélyprogramok helyszínei

Kérjük, hogy fényképes önéletrajzát, angol nyelvű motivációs levelét és fizetési igényét a hr@segelyszervezet.hu e-mail címre küldje 2020. március 6-ig. Az e-mail tárgyában kérjük pontosan feltüntetni: „nemzetközi kommunikációs munkatárs ”.


Irak, Erbil / Budapest - Pénzügyi munkatárs

Az Ökumenikus Segélyszervezet iraki-kurdisztáni képviseletére új munkatársat keres pénzügyi munkatárs pozícióba   

Feladatok:
•    a Segélyszervezet iraki programjainak pénzügyi lebonyolításában való aktív részvétel (együttműködésben a Budapesti központtal) 
•    pénzügyi beszámolók előkészítése, összeállítása
•    projekt végrehajtásban közreműködő partnerszervezetektől beérkező pénzügyi beszámolók ellenőrzése
•    a képviselet által végrehajtott humanitárius és fejlesztési projektek támogatása: jelentések és beszámolók készítése, szerződéskötési és beszerzési folyamatok kezelése és adminisztrációja, szerződéses vállalások követése
•    a képviselet általános ügyviteli- pénzügyi- és adminisztrációs rendjének betartatása

A feladatkör ellátásához elengedhetetlen évente megszakításokkal összesen legalább 9 hónapot Kurdisztánban, Erbil székhellyel tölteni. (A fennmaradó időben a munkavégzés helye Budapest.) A kiküldetés a Segélyszervezet budapesti központi irodájában kapott többhetes képzést követően kezdődik.

A munkakör betöltésének időpontja: 
•    2020. április 1-től

Elvárások:
•    felsőfokú végzettség
•     magas szintű angol nyelvtudás
•    többéves pénzügyi, adminisztrációban szerzett tapasztalat
•    pályázatok gyakorlati végrehajtásában szerzett tapasztalat(költségtervezés, kalkuláció, adatbázisok kezelése)
•    nemzetközi projektek lebonyolításában szerzett tapasztalat 
•    strukturált gondolkodás, jó szervező készség, pontosság, precizitás
•    önálló és felelős munkavégzés
•    felhasználó szintű számítógépes ismeretek
•    B kategóriás jogosítvány, több éves vezetési gyakorlattal
•    külföldi munkavégzésben szerzett tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk:
•    fejlődési lehetőség egy nemzetközileg elismert szervezet munkatársaként
•    versenyképes fizetés, lakhatás és utazás biztosítása
•    jó munkakörnyezet, jó lakhatási körülmények
•    jó munkahelyi közösség, jó csapat (10 fős iroda Erbilben, magyar és helyi munkatársakkal)
•    a szervezet stabil, hosszú távú jelenléte a szektorban

Jelentkezés módja:
Kérjük küldje el részletes szakmai önéletrajzát a nettó bérigény megjelölésével a hr@segelyszervezet.hu e-mail címre, "Pénzügyi munkatárs - Irak" tárgy megjelölésével.
A kiválasztás személyes állásinterjú keretében történik a Segélyszervezet budapesti központjában. A szóbeli elbeszélgetésen túl az állásinterjú részét képezi egy pénzügyi projektbeszámolóval kapcsolatos teszt is. 


Adminisztratív asszisztens - Budapest

Az Ökumenikus Segélyszervezet központja állást hirdet adminisztratív asszisztens munkakör betöltésére.

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő 
Munkavégzés helye: Budapest-XXII. kerület

Feladatok:

•    Segélyszervezet fenntartásában működő szociális intézmények és szolgáltatások működésének segítése (ügyintézések, koordináció, szervezési feladatok)
•    az Országos Központban folyó intézményi adminisztráció segítése
•    A Segélyszervezet intézményrendszeréhez kapcsolódóan statisztikák, adatbázisok készítése és kezelése
•    dokumentumok iktatása, rendszerezése
•    elszámolások, beszámolók elkészítésének háttértámogatása, segítése
•    szociális intézmények munkatársaival napi kapcsolattartás
•    csoportvezetők munkájának közvetlen támogatása

Amit kínálunk:

•    jó munkahelyi közösség, jó csapat
•    részvételi lehetőség a Segélyszervezet által szervezett programokon
•    nemzetközileg elismert, hiteles szervezet tagja lehet
•    a szervezet stabil, hosszú távú jelenléte a szektorban

Elvárások:

•    érettségi bizonyítvány
•    hasonló területen, vagy munkakörben szerzett tapasztalat
•    pontosság, precizitás, rugalmasság
•    kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
•    önálló munkavégzésre való képesség 
•    csapatmunkára való képesség
•    felhasználói szintű számítógép ismeret
•    szociális és társadalmi érzékenység, empátia

Jelentkezési mód:

•    fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz
•    motivációs levél bérigény megjelölésével

A jelentkezés benyújtásának határideje: 2020. január 31. 

A munkakör betölthetőségének időpontja: azonnal  

Jelentkezését kizárólag a következő e-mail címre várjuk: hr@segelyszervezet.hu, a levél tárgyaként „adminisztratív asszisztens” munkakör megjelölésével. 


Jelenleg nincs több betöltetlen állás segélyszervezetünknél, de mindig örömmel várjuk a jelentkezéseket - amennyiben szabaddá válik megfelelő pozíció, felvesszük a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

Jelentkezés módja:
Önéletrajzokat a következő e-mail címre várunk: hr@segelyszervezet.hu


Az álláshirdetésben partnerünk a Jooble